EN FA
سبد خرید 0

چهارمین جلسه از سلسله نشست های انتقال تجربه


چهارمین جلسه از سلسله نشست های انتقال تجربه


به گزارش روابط عمومی شرکت ابزار آزما ، حامد ملااحمدیان ، مدیر عامل شرکت از چهارمین جلسه نشست های انتقال تجربه خبر داد و گفت : این جلسات که به صورت مداوم در محل شرکت ابزار آزما برگزار می شود، فرصت مغتنمی است تا شرکت های دانش بنیان گرد هم جمع شوند و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند .

وی گفت: در این سلسله نشست ها که به همت انجمن شرکت های دانش بنیان استان خراسان، شرکت دانش بنیان آهار، شرکت دانش بنیان سما تک و شرکت دانش بنیان ابزار آزما  برگزار می شود ، اساتید در خصوص موارد بنیادی که مورد نیاز هر شرکت است گفتگو می کنند و نتیجه سال ها تجربه ، تلاش، پیگیری ، آزمون و خطای خود را در اختیار سایرین قرار می دهند.

ملااحمدیان گفت: همچنین این جلسات می تواند محل خوبی برای بیان چالش ها و رسیدن به راه حل هایی باشد که هر فردی به تنهایی با وقت صرف انرژی و هزینه بیشتری به آن نائل شود.

وی گفت: این جلسه نیزبا موضوع ایده یا نیاز با سخنرانی دکتر رضا لطفی، رئیس محترم پارک علم و فناوری خراسان و معاون پژوهشی دانشگاه فردوسی برگزار شد .

گفتنی است : این سلسله نشست ها به صورت رایگان برگزار می شود و می تواند پذیرای علاقمندان حوزه کسب و کار ، صنایع و دانشگاهیان نیز باشد.

تاریخ:1402/09/16
بازدید:327 بازدید
سلام، سوالی دارید در خدمتیم